طلسم امنیت قضایی فسادهای اقتصادی آقازادگان شکسته شد


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب ما خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گروه دانلود ستار و آدرس downloadstar.loxblog.com   لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد. (توجه: لینکهای تبلیغاتی ثبت نخاهد شد. برای درج لینک تبلیغاتی در بخش تبلیغات متنی با مدیر سایت تماس بگیرید.)








آمار مطالب

:: کل مطالب : 177
:: کل نظرات : 8

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 4
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 10
:: بازدید ماه : 1321
:: بازدید سال : 2194
:: بازدید کلی : 621671

RSS

Powered By
loxblog.Com

تبلیغات
طلسم امنیت قضایی فسادهای اقتصادی آقازادگان شکسته شد
یک شنبه 24 خرداد 1394 ساعت 16:31 | بازدید : 390 | نوشته ‌شده به دست گروه دانلود ستار | ( نظرات )

شاید برای پا برهنگان انقلاب آنانی که از روز اول نهضت پا به پای این انقلاب آمدند و تنها سود انقلاب برخلاف بعضی آقایان و آقازادگان که حسابهای مالیشان را چند رقمی نمودند و کیسه برای انقلاب دوختند واز جنوب شهر به شمال شهر کوچ نمودند، تنها خاطرات تلخ و شیرینی باشد که در طول این ۵۲ سال با آن روزگار را سپری می کنند و با امید رسیدن به جامعه نمونه اسلامی و آرمانشهر فاضله شان لحظه‌شماری میکنند.


یکی از مهمترین مسائلی که مردم شریف و عزتمند ایران را چه قبل از انقلاب و چه بعد از آن آزرده می نمود دیوارهای بتونی بلندی بود که سال ها بر دور حیات خلوت هایی با رانت دولتی و به اسم فعالیت خصوصی و یا حتی شبه دولتی کشیده می شد و بسیاری را یک شبه به آخر ره صد ساله می کشاند افرادی را که به دلیل نام خانوادگی شان یا شهر تولد شان یا ارتباطات و رفاقتشان یا تطمیع و تهدید، نهادهای نظارتی را به عقبنشینی  و یا بعضا حتی سکوت وادار می نمود.


سکوتی که از جنگ و جنایات نظامی در تخریب روحیه یک ملت موثرتر بود 


اما خوشبختانه شاهد هستیم در چندین سال اخیر با ایجاد جرقه های آرمانگرایانه جنبش دانشجویی با انتشار مصاحبه‌ها و بیانیه‌های روشنگرانه و برگزاری تجمعات و اعتراضات دانشجویی و حمایت ملت شریف ایران و ایستادگی منطقی قوه محترم قضاییه بر روی محکومیت قضایی افراد در حاشیه امن و راحت الفکر که سال ها تحت عناوین مختلف به آسانی دست به اختلاس و رانت و فساد مالی می نمودند طلسم امنیتشان شکسته شد.


و فردی که می بایست سالها پیش پای میزعدالت پاسخگوی گفتار و کردارش میبود امروز حاضر شده و به مجازاتش در زمینه اتهامات بیان شده تاکنون می رسد که البته ما معتقدیم این مجازات با احترام به نظر دادگاه و قاضی میتوانست بیشتر گردد ولی همین هم جای بسی شادمانی دارد


فردی که به نام انقلاب داشت رگهای اقتصادی انقلاب را میمکید و اقتصادمان را فلج می‌نمود فردی که امنیتش در عدم برخورد قضایی زبانزد خاص و عام بود و اگر مفسدی قصد حتی فساد بیشتر از او را داشت میگفت همان راهی که او رفته را می روم اگر او را مجازات کردند من را هم مجازات میکنند .


همگان بدانند امروز با سقوط بت آقازادگی میدان برای تاخت و تاز آقازادگان فاسد بسته شده و باید در برابر چشمان بیدار ملت به محاکمه کشیده شوند و فرزندان مسئولین به ذهنشان حتی دیگر خطور نکند که می تواند دست در جیب بیت المال و ملت نمایند و برای خودشان زندگی راحتی را به هم زنند و به پشتوانه پدر و نام خانوادگی به فساد بپردازد که طلسمی دیگر در کار نیست و تیغ عدالت است که بر زیر گلویشان قرار گرفته است.


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به نمایندگی از دفاتر ۶۰ گانه خود در سراسر کشور و به عنوان عضو کوچکی از جنبش دانشجویی ایران از ریاست محترم قوه قضائیه و قاضی پرونده و تمام مسئولین و کارمندان مرتبط با این پرونده سنگین و ننگین کمال تشکر و قدردانی را مینماید و شکسته شدنشدن حاشیه امن فساد آقازادگان در سالها اخیر به ملت شریف ایران بالاخص چشم انتظاران و دلواپسان عدالت واقعی و عزت ایرانی تبریک عرض مینماید و برای دیدن اجرای عدالت و دیدن همه آقازاداگان فاسد در پشت میلههای عدالت لحظه شماری می نماید و قوهمحترم قضاییه یقین داشته باشد تا زمانی که با حساسیت و سرعت مناسب نسبت به مفاسد اقتصادی بالاخص مفساد اقتصادی دولتی ورود پیدا نماید تا عدالت در این مرز و بوم جاری گردد دانشجویان و جنبش دانشجویی تمام قد از ایشان حمایت مینمایند .

 

 




:: برچسب‌ها: طلسم،آقازاده،انقلاب،حسابهای مالی،آقازاده،کیسه برای انقلاب،شمال شهر،جنوب شهر ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: